2017 m. gegužės 25 d., ketvirtadienis

Kažkas naujo.

2017 metai, gegužės 25, 21:48

Labas brangusis, sėdintis ir dėl kažkokių aplinkybių skaitantis šitas iš galvos pasibėrusias raides.
Visa tai man atrodo kažkas naujo gyvenime, kas gali išsirutulioti į galbūt kažką labai labai gero, o jeigu ir ne- visada galima ištrinti. Tas galioja visur, ne tik šitam random bloge.
Žmonės, vaikai, paaugliai, individai dažniausiai rašo blog'us apie įvairias nusibodusias nesamones. Nusibodę ane? Tai jau išjunk šitą atidarytą puslapį, nes čia bus pačios neįdomiausios mano mintys, kuriom, manau, vieta čia- kur nematys niekas, arba matys visi. 
Taigi, kaip ir pradėjau primindama- čia gali būti didžiulis bispridielas. Ir taip, atspėjai, apie visas nusibodusias temas - meiles, dramas, draugus, šeimą, ir visą kitą, ką manau pats susidėliojai vienas po kito savo galvoje. Dabar turėčiau veikti visai ką kita, nei sedėti prie kompo. Rytoj turiu laikyti egzaminą, aišku nesvarbu kokį ir kur, kažkas sakytų, jog tai anoniminė anketa. Ne, jeigu nori, pasistengęs visada gali rasti autorių. Bet čia tabu
Kadangi tai yra pirmasis tekstukas šitame puslapyje, reikėtų sužinoti kažkiek, aišku beproto minimaliai, bet apie mane. Labiausiai basic dalykai? Ok, mokslai? Nekažką. Nu bent jau gimdytojai šitaip teigia, o pagal mane tai šiaip viskas ok. Romantiniai reikalai? NUUU čia iš komedijos sleš siaubeko srities bet gal ir okei pagalvojus. Na, trumpai tariant, dar nesu buvus NEišduota. Bet šiaip- viskas ok. Ne aplink tai juk problemos sukasi. Šiuo metu aplink mane sukasi labai daug įdomių personų. Nebūtinai gerų ofc, taprasme labai įvairūs individai. Keisti, juokingi, arogantiškos šiknos kaikurie, o dauguma fainuoliški visai. Bet iš jų- nei vieno to vat va tokio. Jūs manau suprantat apie ką aš. Visi ok visiem viskas gerai, bet nu vat ne TAS. O reikia būtent TO. Gal čia užsispyrimas, bet šito jau reikia visiem. Na o kadangi pradedu truputuką nusišnekėti, noriu parašyti kažką mielo, ir jaukaus. Jaukumas išvis prioritetas mano gyvenime viskam- namuose, bendravime, draugystėje, aplinkoje, ten šen bei ten, bei tame kampelyje kažkurioj centro gatvėj, kur nuolat geri kavą, apsimesdamas protingu. Jaukumas išvis yra topas. Asmeninis daikčiukas, bet geriausias spotas tai huraccane, ar kaip ten rašosi. Ten ne spotas bet nu kava tai orgazmą kelia- tobula. Nemanau kad bus nežinančių, bet tas Vokiečių gatvelės coffeinnas turi super tobulą sofutę po kaire puse, tik tais įėjus. Ten nuolatos, jei ne aš, atsisėda išminčiai su dar išmanesniu kompiuteriu, ant kurio puikuojasi rūgštaus vaisiaus logotipas, užsimeta akinius, kurie stiliui, o ne regėjimui, pasiema didžiausią puodą žalios arbatos, kurios atsakau- nemėgsta, ir sėdi, užtraukdami man, ir visiem tokiem kaip aš, nemalonę. Bet ką aš čia, kas taip nedaro. Ypač, kai toks jaukumas vienintelis, visoje Vokiečių gatvelėje. O jų dar pilna. Visi tie coffeeinnai vienodi. Viskas vienoda, tik tarp tų vienodų, kiekvienas atranda savo spotą. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą